אבו מאזן : משבר אבו מאזן בונה ארמון ב 13 מיליון דולר כלכליסט - מה תגיד ההיסטוריה על בהמשך הופיעה ידיעה על הזעם הרב של הפלגים הפלסטיניים לנוכח השתתפותו של אבו מאזן בהלוויה.

אבו מאזן : מש×'ר א×'ו מאזן ×'ונ×" ארמון ×' 13 מיליון ×"ולר כלכליסט - מה תגיד ההיסטוריה על בהמשך הופיעה ידיעה על הזעם הרב של הפלגים הפלסטיניים לנוכח השתתפותו של אבו מאזן בהלוויה.. בנסיבות המתהוות נראה שכל ניסיון של אבו מאזן לכפות. המגמה הזו, המבטאת יאוש וחולשה של ההנהגה הפלסטינית, יחד עם נוקשות אידיאולוגית, מטרידה כשלעצמה. מוכנים לדבר, אך לא נרדוף אחריך. לחברת כח אדם והשמה מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3 עד מאזן. מחמוד עבאס בוכה בהלוויה של רוצח הילדים ומחבק את אשתו בחום.

אם אבו מאזן, לפי קריטריונים פרטיים שלה אינו אנטישמי, אז הוא יעמוד מולה ויאמר לה בפסקנות שהוא כן, והיא תכחיש. לחברת כח אדם והשמה מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3 עד מאזן. מוחמד עודה, המכונה 'אבו דאוד', היה מתכנן הפיגוע. הנערה שהורשעה בתקיפת חייל נפגשה עם יור הרשות הפלסטינית כמה שעות לאחר ששוחררה מהכלא בישראל. מדוע לא אירע ולו מקרה אחד של פעילות נגד יהודים?

נחשף מ×
נחשף מ×" ×'אמת חוש×' א×'ו מאזן על טי×'×™ ועו×"×" ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
אך השיא הגיע כאשר אבו מאזן תועד לכאורה בוכה במהלך ההלוויה. כבר הוכח שטראמפ פועל בדרך דיפלומטית לא שגרתית. מחמוד עבאס בוכה בהלוויה של רוצח הילדים ומחבק את אשתו בחום. מחמוד עבאס, נולד ב־26 במרץ 1935 בצפת, הידוע בכינוי אבו מאזן, הוא מנהיג פלסטיני, יורשו של יאסר ערפאת כראש הארגון לשחרור פלסטין (אשף) וכיושב ראש הרשות הפלסטינית מאז הבחירות בשנת 2005. הפלסטינים הופתעו הבוקר מהידיעה על מותו של אחד המנהיגים החשובים ביותר של המהפכה הפלסטינית, מוחמד דאוד עודה (אבו דאוד), מהנדס פעולת מינכן [רצח. אבן מאזן איננו נלהב לקבל עליו ועל הרשות הפלסטינית את העול של שליטה וניהול ברצועת עזה, בייחוד כאשר הכוח הצבאי המרכזי שיישאר בה יהיה זה של החמאס. זו דקירה בבטנו של העם הפלסטיני ולא משקף את עמדותיו החיות והאותנטיות. ההתנגדות העמימית בדרכי שלום היא הנשק הטוב ביותר במאבק נגד הכיבוש.

יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן פרסם היום (שישי) הודעת התנצלות על הנאום שנשא בפני המועצה הלאומית הפלסטינית, שבו טען כי התנהגות כך יש להתייחס אליו.

מחמוד עבאס בוכה בהלוויה של רוצח הילדים ומחבק את אשתו בחום. אבו מאזן יוכל אולי להכריז על התקדמות בתהליך הפיוס ועל חזרה קרובה של ממשלת הרשות לרצועת עזה, ואולי יוכל לקבוע שרצועת עזה והגדה המערבית שבו להיות יחידה פוליטית על כל אלו מעיב גם צלו של מוחמד דחלאן, שאבו מאזן וסביבתו הקרובה תופשים אותו כאויב מר וכאיום על מעמדו. על רקע הדיווחים על מצבו הבריאותי של ראש הרשות הפלסטינית, נסיכי הפתח טוענים לכתר, כתבתו של גל ברגר, מתוך חדשות הערב 21.05.18• להרשמה לערוץ היוטיוב של כאן. מכהן כנשיא הרשות הפלסטינית מאז הבחירות בשנת 2005. כבר הוכח שטראמפ פועל בדרך דיפלומטית לא שגרתית. אם אבו מאזן, לפי קריטריונים פרטיים שלה אינו אנטישמי, אז הוא יעמוד מולה ויאמר לה בפסקנות שהוא כן, והיא תכחיש. לדבריו, אם אבו מאזן לא יחשב את צעדיו מחדש, הוא עלול למצוא את עצמו לא רלוונטי כפי שהיה ערפאת בסוף ימיו. הוא הופתע מהתגובה של צה״ל. ברגע שישראל תקצץ את כספי המשכורות למחבלים, נבטל את התיאום הביטחוני באותו רגע, איים אבו מאזן. חמאס חלש יחסית ביוש, הרשות בקושי מתפקדת, והרחוב של הסלפים. כך למשל, הקרן הלאומית היא שמממנת טיפול רפואי לפליטים הפלסטינים. לאור כל זאת, גורם פלשתיני בכיר ברמאללה אמר לישראל היום כי יש דאגה וחשש בלשכת הראיס מהמהלכים שמתכנן טראמפ. מוכנים לדבר, אך לא נרדוף אחריך.

הנערה שהורשעה בתקיפת חייל נפגשה עם יור הרשות הפלסטינית כמה שעות לאחר ששוחררה מהכלא בישראל. מוחמד עודה, המכונה 'אבו דאוד', היה מתכנן הפיגוע. לדבריו, אם אבו מאזן לא יחשב את צעדיו מחדש, הוא עלול למצוא את עצמו לא רלוונטי כפי שהיה ערפאת בסוף ימיו. השקרים הגסים של אבו מאזן גררו גינויים מכל הקשת הפוליטית. יור הרשות הפלסטינית דרש בנאומו להקים מנגנון תיווך בינלאומי חדש במקום זה של וושינגטון, בעקבות ההכרה בירושלים כבירת ישראל, וקרא לכינוס ועידת שלום בינלאומית.

א×'ו מאזן לא נקיים את ×
א×'ו מאזן לא נקיים את ×"×'חירות ×'לי שיתקיימו ×'ירושלים ×"מח×"ש from hm-news.co.il
מוחמד עודה, המכונה 'אבו דאוד', היה מתכנן הפיגוע. השקרים הגסים של אבו מאזן גררו גינויים מכל הקשת הפוליטית. Upload, livestream, and create your own videos, all in hd. אם המערב יבין זאת, אולי לא ילחץ למדינה פלסטינית, שכן המשמעות היא שמדינה כזו תיהפך למדינת אלקאעדה מהר מאוד. חודש לאחר שהיטלר עלה לשלטון. אבו מאזן הקפיד לאורך כל הנאום על מראי מקום, אבל ההפניות היו לא רק אנטישמיות, אלא גם שגויות היסטורית. לשכתו של מקרון מסרה כי הוא שוחח עם הנשיא הפלסטיני אבו מאזן ועם ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו. בנסיבות המתהוות נראה שכל ניסיון של אבו מאזן לכפות.

השיחות בין ארגמן לבין אבו מאזן עסקו במאמצי הרגיעה בעזה ובצעדים שאשף מאיים לנקוט בכינוסו הצפוי בשבוע הבא נגד חמאס, ישראל וארצות הברית.

ערביי ישראל קו ההגנה הראשון אתמול אבו מאזן: מכהן כנשיא הרשות הפלסטינית מאז הבחירות בשנת 2005. Create a free family tree for yourself or for מאזן אבו עאיטה and we'll search for valuable new information for you. אבן מאזן איננו נלהב לקבל עליו ועל הרשות הפלסטינית את העול של שליטה וניהול ברצועת עזה, בייחוד כאשר הכוח הצבאי המרכזי שיישאר בה יהיה זה של החמאס. היא מטרידה אף יותר לנוכח תהליכים דומים המתרחשים במפלגת הליכוד. אם המערב יבין זאת, אולי לא ילחץ למדינה פלסטינית, שכן המשמעות היא שמדינה כזו תיהפך למדינת אלקאעדה מהר מאוד. חודש לאחר שהיטלר עלה לשלטון. ברגע שישראל תקצץ את כספי המשכורות למחבלים, נבטל את התיאום הביטחוני באותו רגע, איים אבו מאזן. מוחמד עודה, המכונה 'אבו דאוד', היה מתכנן הפיגוע. הנערה שהורשעה בתקיפת חייל נפגשה עם יור הרשות הפלסטינית כמה שעות לאחר ששוחררה מהכלא בישראל. אם אבו מאזן, לפי קריטריונים פרטיים שלה אינו אנטישמי, אז הוא יעמוד מולה ויאמר לה בפסקנות שהוא כן, והיא תכחיש. הרחוב כבר לא שלו ולא של חמאס, אלא של הסלפים, המשוייכים לאלקאעדה. לדבריו, אם אבו מאזן לא יחשב את צעדיו מחדש, הוא עלול למצוא את עצמו לא רלוונטי כפי שהיה ערפאת בסוף ימיו.

כינויו המוכר של מחמוד עבאס, מנהיג פלסטיני ואחד ממייסדי תנועת הפתח. יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן פרסם היום (שישי) הודעת התנצלות על הנאום שנשא בפני המועצה הלאומית הפלסטינית, שבו טען כי התנהגות כך יש להתייחס אליו. לדוגמה, באחת מהצהרותיו בנאום התייחס אבו מאזן ליהודים במדינות ערב: היא מטרידה אף יותר לנוכח תהליכים דומים המתרחשים במפלגת הליכוד. לאור כל זאת, גורם פלשתיני בכיר ברמאללה אמר לישראל היום כי יש דאגה וחשש בלשכת הראיס מהמהלכים שמתכנן טראמפ.

א×'ו מאזן לא נאפשר ×'חירות ללא מזרח ירושלים ר×
א×'ו מאזן לא נאפשר ×'חירות ללא מזרח ירושלים ר×"יו קול ×—×™ from www.93fm.co.il
אבו מאזן הקפיד לאורך כל הנאום על מראי מקום, אבל ההפניות היו לא רק אנטישמיות, אלא גם שגויות היסטורית. מה תגיד ההיסטוריה על בהמשך הופיעה ידיעה על הזעם הרב של הפלגים הפלסטיניים לנוכח השתתפותו של אבו מאזן בהלוויה. יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן פרסם היום (שישי) הודעת התנצלות על הנאום שנשא בפני המועצה הלאומית הפלסטינית, שבו טען כי התנהגות כך יש להתייחס אליו. טראמפ ,כך נטען מפי מקור אמריקני, צרח על אבו מאזן: נשיא צרפת עמנואל מקרון הביע דאגה מההסלמה הביטחונית בישראל ומהלחימה עם הפלסטינים, וקרא לאיפוס מוחלט של המשא ומתן בין הצדדים. טראמפ בביקורו בבית לחם (צילום: למרות שמתו עבורו אנשים והוא יכניס את עזה למשבר מתמשך הוא קנה נרטיב של הקרבה. על רקע הדיווחים על מצבו הבריאותי של ראש הרשות הפלסטינית, נסיכי הפתח טוענים לכתר, כתבתו של גל ברגר, מתוך חדשות הערב 21.05.18• להרשמה לערוץ היוטיוב של כאן.

חמאס חלש יחסית ביוש, הרשות בקושי מתפקדת, והרחוב של הסלפים.

משלחת מטעם הרשות הפלסטינית הגיעה ביום רביעי בצהריים לעכו, ובראשה איש העסקים האמיד מוניב אל מסרי, המתווך בין השניים הגיעו בראש הקבוצה למסגד אל ג'זאר ובידיהם איגרת תנחומים ששלח ראש הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן). מה תגיד ההיסטוריה על בהמשך הופיעה ידיעה על הזעם הרב של הפלגים הפלסטיניים לנוכח השתתפותו של אבו מאזן בהלוויה. הפלסטינים הופתעו הבוקר מהידיעה על מותו של אחד המנהיגים החשובים ביותר של המהפכה הפלסטינית, מוחמד דאוד עודה (אבו דאוד), מהנדס פעולת מינכן [רצח. נשיא הרשות הפלסטינית החל מינואר 2005. לחברת כח אדם והשמה מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3 עד מאזן. ההתנגדות העמימית בדרכי שלום היא הנשק הטוב ביותר במאבק נגד הכיבוש. וזהו בעצם הסוד השמור של אבו מאזן: אבו מאזן הציג תכנית שלום במועצת הביטחון. מוכנים לדבר, אך לא נרדוף אחריך. אבו מאזן משלם לטרוריסטים 347 מיליון דולר. במחנה הציוני אמרו כי אבו מאזן מלבה בדבריו את הייאוש והשנאה. על רקע הדיווחים על מצבו הבריאותי של ראש הרשות הפלסטינית, נסיכי הפתח טוענים לכתר, כתבתו של גל ברגר, מתוך חדשות הערב 21.05.18• להרשמה לערוץ היוטיוב של כאן. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם.

Posting Komentar

0 Komentar